Теги! Як вони впливають на продажі та, що прописувати, щоб охопити більше покупців?!

фото до новини - Теги: Якщо у вас мало продажів - обов'язково зробіть це!

Давайте спочатку розберемось, що ж таке Теги? Теги - це ключові слова, по яким, зазвичай, потенційні покупці можуть шукати потрібний товар. Наприклад, ви продаєте посуд і щоб ваші оголошення показувались на запити пов'язані із ним, потрібно додати максимальну кількість тегів на дану тематику: посуд, якісний посуд, посуд українського виробника, купити посуд, посуд зі знижками, а також теги, які конкретно відносяться до даного товару (наприклад, чашка): чашка для кави, горнятко, для чаю, набір чашка та блюдце, якісна керамічна чашка, керамічна біла чашка і т.д.

 

Як і де додати теги до оголошення?

Найкраще теги додавати відразу під час створення лоту (оголошення). Після Назви товару ви бачите спеціальне поле, де потрібно ввести всі можливі теги та після написання кожного із них натиснути Enter, щоб тег було додано до оголошення (*це дуже ВАЖЛИВО).

 

45696d7a-288a-479c-8c13-02ed963af351

Не забудьте опублікувати оголошення або зберегти зміни (під час редагування), щоб ваші теги були застосовані!

0075ca41-aea9-4e46-9f10-b56cfd1d314a

 

Якщо ви досі маєте мало продажів, то обов'язково відредагуйте свої оголошення та додайте Теги! За запитом в Google та на сайті покупці мало коли введуть в пошук запит із назвою вашого товару, а ось саме правильно написані теги розширять можливості показів та виведуть ваші оголошення в Топ.